Lawatan Hati

FREE PALESTINE
FREE PALESTINE

Cetusan Hati

مفتح القلب

مفتح القلب

usul 20

11 November 2008

Rintihan

Ya Allah....Bila hati ini merindu...padaMu aku mengadu...Bila jiwa ini resah gelisahPadaMu jua aku berserah..Ya Allah...Aku hanyalah hambaMu yang lemahSeringkali aku tersungkur di lembahDalam mencari nilai sebuah kemanusiaanDalam mengenal erti sebuah kehidupan
Ya Allah,Aku cukup mentah untuk mengutip kesabaranLantaran sering ditempiaskan oleh kemarahanAkhirnya rebah sendiri di batas kekesalan....

Ya Allah...Bantulah aku mencari kasihMukerana kutahu....Aku tidak sekuat Rabiatul AdawiyahYang hanya padaMu cintanya tercurah!Pun jua bukan Siti KhadijahIsteri kecintaan Rasulullah...!Lalu nun disana...hati ini berbicara...
"Ya Allah.........Masih adakah lagi insan yang seperti mereka..Sanggup pertaruhkan kesenangan dunia...Yang cukup mudah melafazkannyatapi sukar untuk dikota......?"
SAHABAT DAN SAHABIAHMARILAH BERSAMA SULAMKAN RINDU INIMENJADI REALITI....."jadikanlah dirimu mawar yang menyeri & menguntum di jalan dakwah & biarkanlah mawar itu terpaksa melukai tangan-tangan utk merasai harumnya kasih Allah"
Posted by khazinatul_asrar

No comments: